Agencja interaktywna

Jak wybrać dobrą agencję interaktywną?

Promocja to podstawa osiągnięcia sukcesu w biznesie. Jest ona szczególnie ważna w przypadku podmiotów, które działają w sieci. W internecie panuje olbrzymia konkurencja, dlatego trudno jest dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Pomóc może dobra agencja interaktywna. Jak ją wybrać? Na, co zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy? Sprawdź.

Nie współpracuj z pierwszą lepszą agencją!

Wielu przedsiębiorców popełnia ten błąd przy wyborze usługodawców – kierowanie się wyłącznie cennikiem. Oczywiście działa wtedy zasada, wedle której im niższa stawka za usługę, tym lepiej. O podbicie sieci będzie jednak trudno.

Są firmy, które oferują pozycjonowanie czy kampanie Ad Words za niewielkie pieniądze, w dodatku obiecując pożądane efekty już po tygodniu pracy. Brzmi kusząco, ale warto mieć świadomość, że nie może to być prawda. Tak szeroka konkurencja, jaka panuje w biznesie internetowym, a także duża liczba agencji interaktywnych oferujących swoje usługi sprawiają, że skuteczny proces musi trwać i kosztować.

Żeby specjalista mógł wygrać z konkurencją, musi podjąć szereg różnych czynności, a także publikować wiele artykułów z frazami kluczowymi. Takie działania są czasochłonne. Bardzo często pierwsze sukcesy pojawiają się dopiero po pół roku. Przedsiębiorstwa proponujące bardzo niskie ceny i krótki termin, w jakim rzekomo zapewnią pożądany rezultat, najczęściej bazują na oszustwie. Współpraca z nimi to zazwyczaj strata czasu i pieniędzy.

Na co zwrócić uwagę?

Przede wszystkim należy mieć świadomość, że praca dobrego fachowca kosztuje. Gdy dana agencja interaktywna zaproponuje stawkę, dobrze jest sprawdzić, czy mieści się ona w normach rynkowych. Najlepsi specjaliści mogą być oczywiście drożsi od średniej, ale nie powinna to być kolosalna różnica.

Warto sprawdzić, jaki okres przewiduje dany podmiot na osiągnięcie zaplanowanego efektu lub pierwszych, drobnych korzyści. Jeśli będzie on krótszy niż 2 lub 3 miesiące, powinna zapalić się lampka ostrzegawcza.

Dobrze jest spytać o to, jaką strategię przewiduje marketer. Można wtedy oszacować, czy jego plan jest przemyślany (rozbudowany, przewidujący aktywność na różnych polach), a tym samym, czy jest on wiarygodnym specjalistą, wie, co i jak ma robić. Koniecznie należy zapoznać się z portfolio, czyli dotychczasowymi osiągnięciami agencji.

Sukces ma cenę!

Wyłącznie najlepsi osiągną sukces. Dlatego dobrą zasadą jest współpraca z profesjonalistami, którzy naprawdę mają wysokie umiejętności i mogą pochwalić się dotychczas skutecznie przeprowadzonymi kampaniami. Praca fachowców kosztuje, ale inwestycja z pewnością się zwróci.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.